DUK

  • Naudotojo gidas. Kaip naudoti ParkMan programėlę?

    Žemiau yra pateikiama programėlės naudojimo instrukcija. Veiksmų sąrašas yra išsamus, tačiau būkite tikri, kad mokėjimas už automobilių stovėjimą pradedamas ir sustabdomas greitai ir lengvai.

    • Atvykę į automobilių stovėjimo vietą, kur galite atsiskaityti naudodami ParkMan, atidarykite programą telefone.
    • Programėlė nustatys Jūsų buvimo vietą naudodamasi Jūsų telefono GPS funkcija. Naršydami žemėlapyje galite nurodyti/ patikslinti savo buvimo vietą, taip užtikrindami, kad žalia žemėlapio rodyklė tikrai yra toje vietoje, kur yra Jūsų automobilis. Programėlė rodo informaciją apie Jūsų esamą/ pasirinktą vietą virš mygtuko „Parkuoti čia“.
    • Jei/ kai vieta teisinga, paspauskite „Parkuoti čia“.
    • Programėlė parodys ekraną, kuriame galėsite pasirinkti automobilio valstybinį numerį, preliminarią maksimalią stovėjimo trukmę ir norimą mokėjimo būdą. Šias detales galima pakoreguoti palietus ant jų.
    • Kai vieta, trukmė ir automobilio valstybiniai numerio ženklai yra teisingi, paspauskite „Patvirtinti parkavimą“.
    • Palaukite, kol ekrane pamatysite laikmatį kaip ženklą, kad mokestis už stovėjimą yra aktyvus.
    • Grįžę prie automobilio ir ketindami sustabdyti automobilio parkavimą, atidarykite programėlę ir paspauskite „Stabdyti parkavimą“. Programėlė paprašys Jūsų patvirtinti automobilio parkavimo sustabdymą.
    • Kai automobilio parkavimas bus sustabdytas, programėlė parodys Jums automobilio parkavimo kvitą.
  • Prisijungimas naudojant telefono numerį

    Naujas vartotojas prisijungs prie ParkMan naudodamas savo telefono numerį su galimybe pridėti el. pašto adresą, pvz. kvitų/ sąskaitų gavimui.

    Senas vartotojas, turima omenyje vartotoją, anksčiau sukūrusį savo ParkMan paskyrą naudojant el. paštą ir kuriam iki šiol mėnesinės sąskaitos buvo siunčiamos el. paštu, vis dar gali prisijungti prie savo esamos paskyros, pvz. Įsigijus naują telefoną. Informacija apie mokėjimo korteles ir transporto priemones yra išlikusi. Štai kaip prisijungti prie esamos paskyros:

    • Atsisiųskite ParkMan į savo naują telefoną iš „Google Play“ / „App Store“
    • Pasirinkite „Prisijungti“
    • Patvirtinkite savo telefono numerį
    • Patvirtinus savo telefono numerį, Jūsų paprašys prisijungti naudojant savo el. pašto adresą ir ParkMan slaptažodį

    Dabar Jūsų telefono numeris yra susietas su Jūsų ParkMan paskyra ir nuo šiol galėsite prisijungti naudodami savo telefono numerį.

  • ParkMan priekinio automobilio stiklo lipdukas

    Priekinio stiklo lipdukas nėra reikalingas. Naudojantis ParkMan programėle, kontrolierius tikrina parkavimą, suvedant į sistemą Jūsų automobilio valstybinius numerius. Kontrolierius mato aktyvų parkavimą ir kad Jūs naudojatės ParkMan programėle (žinoma, nepamirškite programėlės įjungti).

  • Įsigijau naują automobilį, ką daryti toliau? Kaip programėlėje pasirinkti tinkamą automobilį?

    Viršutiniame kairiajame ParkMan programėlės kampe rasite meniu. Iš meniu juostos pasirinkite Transporto priemonės, kad galėtumėte pridėti ir/ ar pašalinti automobilių valstybinius numerius. Pradėdami automobilio parkavimą, pasirinkite automobilio valstybinį numerį, rodomą patvirtinimo langelyje, kad pasirinktumėte tinkamą automobilį.

    Taip pat programelėje yra pasirenkama funkcija, kuria naudojantis programėlė visada paprašys Jūsų pasirinkti automoblį, kurį norite parkuotis. Šią funkciją suaktyvinti galite nuėję į meniu ir pasirinkę Transporto priemonės ir spustelėdami „Visada paprašykite manęs pasirinkti automobilį“ (Android) arba „Visa klausti automobilio numerio“ (iPhone).

  • Ar ParkMan atsižvelgia į mokamas valandas?

    Taip. Parkavimo istorija visada parodys bendrą stovėjimo laiką (ar tai būtų mokamas, ar nemokamas laikas), tačiau programėlė žino, kad nereikia mokėti už parkavimą ar jo dalį, kuri yra aktyvi neapmokestintomis valandomis.

    Tai leidžia palikti automobilį vienoje vietoje per naktį (kur leidžiama), o Jums nereikės atsibusti anksti ryte vien tam, kad įjungtumėte programėlėje parkavimą, vietoj to galite ramiai miegoti, tačiau prieš tai įsitinkite, kad pasirinkote pakankamai ilgą parkavimo laiko intervalą.

  • Kodėl nepavyko sumokėti iš mano kortelės? Ką aš galiu/ turiu padaryti?

    Dažniausios pasitaikančios nesėkmingo mokėjimo priežastys:

    • Kortelės nustatymai neleidžia pirkti internetu
    • Laikinas lėšų trūkumas
    • Prie ParkMan paskyros pridėta mokėjimo kortelė nebegalioja (pasibaigė galiojimo laikas, buvo pamesta, pavogta, užblokuota ir t.t. )

    Greičiausias būdas atlikti mokėjimą yra atnaujinti kortelės informaciją programėlėje. Net jei kortelė vis tiek bus ta pati, pabandysime automatiškai nuskaičiuoti nuo jos, kai dar kartą įvesite kortelės duomenis. Štai kaip reikia atnaujinti kortelę:

    • Telefone atidarykite ParkMan programėlę;
    • Atidarykite programėlės meniu viršutiniame kairiajame kampe, paspausdami mygtuką ☰;
    • Pasirinkite „Mokėjimai ir sąskaitos“;
    • Pasirinkite dabartinę mokėjimo kortelę ir patvirtinkite, kad norite ją redaguoti;;
    • Įveskite naujos kortelės duomenis ir patvirtinkite atnaujinimus.

    Mokėjimo kortelės atnaujinimas yra sėkmingas tada, kai programėlė Jums praneša, kad kortelė buvo sėkmingai atnaujinta.

  • Kaip atnaujinti mokėjimo kortelės informacija?

    Štai kaip galite atnaujinti mokėjimo kortelę programėlėje (ir apmokėti sąskaitą, jei tokia yra):

    • Telefone atidarykite ParkMan programėlę;
    • Atidarykite programėlės meniu viršutiniame kairiajame kampe, paspausdami mygtuką ☰;
    • Pasirinkite „Mokėjimai ir sąskaitos“;
    • Pasirinkite dabartinę mokėjimo kortelę ir patvirtinkite, kad norite ją redaguoti;;
    • Įveskite naujos kortelės duomenis ir patvirtinkite atnaujinimus.

    Mokėjimo kortelės atnaujinimas yra sėkmingas tada, kai programėlė Jums praneša, kad kortelė buvo sėkmingai atnaujinta.

  • Kodėl buvo nuskaičiuota nuo mano mokėjimo kortelės, net jei aš tą dieną nesiparkavau?

    Mokėjimas vyksta automatiškai nuskaitant nuo Jūsų mokėjimo kortelės, kuri yra pridėta prie Jūsų paskyros, pirmomis mėnesio dienomis (mėnesio 1-2 dienomis) už visus praėjusį mėnesį atliktus parkavimus.

    Jei Jūsų el. pašto adresas bus pridėtas prie Jūsų ParkMan paskyros, mes Jums taip pat atsiųsime mokėjimo kvitą, kuriame nurodytos konkrečios atliktų parkavimų vietos ir laikai kartu su visa sumokėta suma. Jei el. paštas Jūsų paskyroje nenurodytas, mokėjimo kvitus galite rasti programėlės meniu skiltyje „Mokėjimai ir sąskaitos“.

  • Iš ko susideda parkavimo kaina?

    Galutinė parkavimo kainą sudaro: ParkMan paslaugos mokestis 10, skaičiuojamas nuo bendros parkavimo sumos ir 0.10 € parkavimo mokestis, kurį nustato miesto savivaldybė. ParkMan paslaugos mokestis padengia programėlės išlaikymą, naujų funkcijų sukūrimą bei transakcijų kaštus. Mes neimame jokių fiksuotų mėnesinių mokesčių, Jūs mokate tik tada, kai parkajuote automobilį. Naudodamiesi ParkMan, Jums nereikia bandyti tiksliai numatyti, kiek laiko truks Jūsų parkavimas ir taip permokėti grynaisais pinigais. Jūs mokate tik už tikslų stovėjimo laiką.*

    Ilgainiui atsiskaitydami ParkMan sutaupysite pinigų, palyginti su atsiskaitymu už parkavimą grynaisiais pinigais, nes su ParkMan grįžę į automobilį galite iškart sustabdyti parkavimą. ParkMan naudojimas taip pat yra patogesnis, kadangi galite prailginti automobilio parkavimo laiką ten, kur esate, jei tik turite interneto ryšį.

    * ParkMan taiko automobilių stovėjimo aikštelių tarifus. Kai kur numatyti fiksuoti mokesčiai pvz. privalomas minimalus parkavimo laikas, valandiniai ar dienos tarifai. Kaina už pasirinktą stovėjimo trukmę rodomas programėlėje prieš pradedant automobilio parkavimą.

  • Kaip aš galiu gauti kvitus už automobilio stovėjimą?

    Kvitus galite gauti taip:

    • Savo telefone atidarykite ParkMan programėlę
    • Atidarykite programėlės meniu paspaudę viršutiniame kairiajame kampe ☰
    • Pasirinkite Mano parkavimai
    • Pažymėkite parkavimą ar parkavimus, už kuriuos norite gauti atskirą kvitą, ir paspauskite žalią mygtuką Siųsti. Kvita bus atsiųsta Jums per trumpą laiką.

    Šį kvitą galima išsaugoti kaip PDF.

    Mokėjimai vyksta kartą per mėnesį, kito mėnesio pradžioje. Sėkmingai nuskaičiavus nuo Jūsų mokėjimo kortelės, kvito kopiją Jums atsiųsime el. paštu.

    Atminkite, kad visus ankstesnius kvitus galite rasti programėlės meniu „Mokėjimas ir sąskaitos“.

  • Priminimas apie artėjančią automobilio parkavimo pabaigą

    Pradėję automobilio parkavimą, galite nustatyti preliminarų stovėjimo laiką (nuo 15 minučių iki 4 savaičių), po kurio parkavimas bus automatiškai sustabdytas. Jei reikia, galite koreguoti parkavimo laiką ir pačio aktyvaus parkavimo metu. Programėlė informuos Jus 15 minučių iki numatytos automobilio parkavimo pabaigos.

    Programėlė taip pat turi funkciją, kuri, naudodamasi telefono buvimo vietos nustatymo paslaugomis, primins Jums sustabdyti parkavimą, kai grįšite prie savo automobilio. Funkcijos „Protingas priminimas“ (Android) arba „Priminti apie automobilį“ (iOS) įjungiamos iš „Mano profilis ir nustatymai“ meniu Android arba iš aktyvaus parkavimo vaizdo iOS. Galite pabandyti pagerinti funkcijos tikslumą nustatydami vietos tikslumą į „Aukštą“ (Android)/ leisdami ParkMan „visada“ pasiekti vietos nustatymo paslaugas savo telefone („iPhone“) ir įjungdami „Wi-Fi“ ir „Bluetooth“.

    Atminkite, kad ParkMan pranešimai atitiks dabartinį Jūsų telefono garso profilį. Jei Jūsų telefonas yra nustatytas kaip „netrukdyti“ arba garsas yra išjungtas, programėlė negalės Jums pranešti garsinio signalo.

  • Gavau baudą už parkavimą, net jei naudojau ParkMan. Ką daryti?

    Labai apmaudi situacija! Geriausia, ką galite padaryti, tai susisiekti su baudą skyrusiu asmeniu. Jie pateiks informaciją, kodėl bauda buvo skirta. Informacija apie baudą ir kontaktiniai duomenys taip pat bus matomi pačioje baudos kvite (pranešime). Jei su bauda nesutinkate, atlikdami šiuos veiksmus galite gauti kvitą už sumokėtą parkavimą:

    • Savo telefone atidarykite ParkMan programėlę;
    • Atidarykite meniu, paspausdami ant mygtuko ☰ viršutiniame kairiajame kampe;
    • Pasirinkite Mano parkavimai;
    • Pažymėkite automobilio parkavimą, už kurį norite gauti atskirą kvitą, ir paspauskite žalią mygtuką Siųsti. Kvitas bus atsiųsta Jums per trumpą laiką.

    Jei norėtumėte mūsų pagalbos, galime patikrinti kai kurias detales. Tokiu atveju atsiųskite baudos nuotrauką adresu info@parkman.lt ir nurodykite savo ParkMan paskyros el. pašto adresą arba telefono numerį, ir mes patikrinsime.

  • Kaip veikia kampanija „Pakviesk draugą“?

    Prisijungę prie ParkMan naudodami promo kodą ir kviesdami prisijungti draugus į ParkMan, galite gauti iki penkių nemokamų automobilių parkavimų. Nuolaidos vertė yra 5.00 €.

    Naujas vartotojas prisijungia naudodamasis nuoroda, kurią jam nusiuntėte, arba prisijungiant įvesdamas promo kodą. Draugui pradėjus naudotis ParkMan, Jūs gausite nemokamą parkavimą! Nuolaidos aktyvuojamos, kai naujas vartotojas įveda visą informaciją, reikalingą sumokėti už automobilių parkavimą ir pradeda naudotis programėle.

    Kampanijos apribojimai yra šie:

    • Per šią vykdomą kampaniją galite gauti iki penkių nemokamų parkavimų;
    • Tas pats automobilis (automobilio valstybinis numeris) gali būti naudojamas trijuose skirtinguose paskyrose (pvz, šeima naudojasi vienu automobiliu ir turi tris skirtingas paskyras). Jei paskyrų su tuo pačiu automobiliu bus daugiau nei trys - nemokami parkavimai nesuteikiami.
  • Kaip pakeisti savo paskyros el. pašto adresą ar telefono numerį?

    Jei norite pakeisti su Jūsų paskyra susietą el. pašto adresą arba telefono numerį, susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo komanda el. paštu info@parkman.lt.

    Savo el. laiške patvirtinkite/ nurodykite telefono numerį ar el. pašto adresą, kuris šiuo metu yra susietas su Jūsų paskyra. Taip pat patikrinkite bent du iš šių klausimų:

    • Keturi paskutiniai mokėjimo kortelės, nurodytos ParkMan paskyroje, skaičiai (prašome jokiu būdu nerašyti CVC / CVV kodo); arba
    • Paskutinio Jūsų atlikto parkavimo data ir apytikslis laikas; arba
    • Paskutinio atlikto mokėjimo data ir suma.

    Patvirtinę šią informaciją galėsime atlikti prašomus pakeitimus Jūsų ParkMan paskyroje.

Nerandi atsakymo?

Susisiek su mumis:

info@parkman.lt

+370 5 214 13 37 (9- 17, I-V)